RÖDA ROSOR, 24/7

 
 
Att säga godmorgon just nu, känns fel, då jag varit vaken, antagligen för länge... Men jag sitter för tillfället ock tittar på barnprogram. Ska strax äta frukost har jag tänkt, men jag är så förbaskat seg idag. Igårkväll orkade jag inte ens åka med till thai-restaurangen i skövde, utan jag låg ock vilade hela kvällen. Hur som helst. I torsdags var det någon som jävlades med oss ock tog våran soptunna ock ställde vid missionskyrkan. Alltså hur värt !? Blir så jävla trött på allt såntdär jävelskap! Men jag tänker inte lägga min energi på det.
 
Söndag idag, fantastiska söndag! Jag funderar på att rensa mina träningskläder, hemma-jobbs-kläder ock "kanske" mina vardagskläder, men det vågar jag inte lova. Jag har ju så förbaskat svårt att slänga saker över lag, så om jag går igenom min garderob i mitt rum, återstår att se. Men det andra ska jag nog kunna ta mig igenom :)
 
Men först, frukost :D
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0