OUTFIT 50-ÅRS VENETIANSK FEST

 
 
 
 
 
Så tänker jag, "jag går in på bloggen o skriver något vettigt, något att läsa om". Men alltså, denna måndagen, kanske januaris värsta dag. Den första måndagen "detta året" som jag inte tog tag i mig själv efter helgen. Vet inte om jag ska tycka synd om mig själv, men efter en så förbannat fin helg, med de fagraste på denna jord, typ allihopa, så känns denna dag, lite som dra-åt-helvete-dagen. Finner bara trötthet i detta rum. Blickar mot matsalen, lika trött i det rummet. En timma i soffan till, efter den timman, jag tar en timma till... Har ätit en stor tortilla-påse med taco-chips, en ben & jerry's ock 6 cokladbollar. Efter all denna skräp, så kan ju dagen lika gärna fortsätta dra åt helvete.
 
Hoppas på att bli människa imorn igen, alternativt något annat, men något!
 
 
take care.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0