KARMA

 
 
 
 
 
Denna veckan alltså. Har varit så oerhört trött hela veckan. Antar att det är för att jag inte tränat NÅGONTING! Det är blaskigt, milt o massa vitt faller ofint från himlen.. Men nog blev det vinter ändå, ett så kallat sådeså, till alla som inte trodde vintern skulle komma.
 
Ska strax duscha ock fixa ordning mig lite inför sista kvällspasset innan en ledig, efterlängtad helg.
 
Utöver så kollar jag kalendern ock inser att det är dags för mig att planera de få enstaka dagarna som jag faktiskt kan göra vad jag vill under de kommande två veckorna med start på måndag. 3 lediga dagar under två veckor. Hoga shaka. På onsdag har jag redan planerat upp mig, så två lediga dagar återstår. Frågan är om jag ens kommer vilja göra något, eller om jag bara ska vila upp mig. Detta kommer kräva tidsplanering för min del, dessutom ska jag på egen hand utöver jobbet sköta om pannan, då mamma o Göran drar till Thailand under dessa två veckor.
 
 
Men det kommer vara fint när jag gjort dessa dagar. Dessutom så har jag inte så mycket annat val, då bilförsäkringen kommer i mars igen, ock det är dags att pröjsa tre ock ett halvt... Bil alltsåå, fan vad fint det är..!
 
 
Men nu ska jag försöka höja glädjen ock rusa mot coop om två timmar. Att vara trött men inte känna på det. Det är mitt fokus idag :) Tjolahoppp.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0