INCOMING - GOOD DAY!

 
 
 
 
Igentligen tänkte jag länka en annan låt, men på den står det bara please try again later... Så vi tar ett later på den då. Varför lägger jag då upp en låt i näst intill varje inlägg? Joo, jag tänker att ni får en harmonisk stund då, undertiden ni läser. Hahaha, am I a dumbom ?
 
 
Hur som helst, gör som havet, våga! Ett uttryck som jag ska försöka begrava i min ryggmärg. Den meningen blir ganska ensam så, men ganska lagom ändå. Men om jag ska tända denna eld ock komma till saken.
 
 
Igår när jag gick till jobbet, så hade jag tryckt i mig så mycket mat innan jag traskade iväg, ock tänkte med lycka i ärmen, att nu behöver jag inte äta mer idag. Yeepp skjut mig. Jag var döhungrig när jag kom hem vid halv elva, som vanligt. Så jag åt, åt ock ännu mera åt. Japp, det var så jag gick tillväga. Ock vem vet inte hur gott man somnar när magen är full av mat undrar jag ? Att jag glömde ställa klockan satte givetvis sina spår. Så jag vaknade imorse, en halvtimma innan jag skulle gå med en liten känsla av nackspärr. Stressen knackade mig på ryggen, fy åtta satan. Men jag tog räcerbajken ock kom till coop i rätt tid. Men då insåg jag att jag nog var den enda som inte fattat att vi skulle köra söndagspersonal idag. DAMN! Så mitt första bemötande med arbetskamraterna: Vad gör du här? Den frågan fick jag. Jag tänkte bara: "är du kocko eller" men fick sedan reda på att det är just idag, när jag vaknat ock inte alls känt intresset av att prata med massa folk, inte ens behövde det. Känslan av att åka hem igen kändes jävligt bra. Det förklarar varför Malin hade en så förbaskat rolig kväll igår. Min enda tanke när jag vaknade stundvis inatt ock kollade hennes snap som hon skickat, att oj, hur ska du komma upp o jobba imorn liksom. Allt började falla på plats, ock jag är givetvis glad att jag var korkast denna morgon, så inte alla hade kört en Maliin ;) Tur att en mallan-bralla fick roa sig igår varjefall (y)
 
Nudåå, ska fortsätta städa lite, min motivation sitter där den ska :)
 
Imorn är det gymdags igen :D
 
 
 
 
 
 thisismyyear
 
 
Trackback
RSS 2.0