GOD FORTSÄTTNING PÅ ER ! :)

 
 
 
 
Tjabba folks. Ligger i sängen, kollar runt lite på nätet, chillar, ock äter.
 
Har spenderat min lediga helg i skövde, ock idag innan jag lämnade staden så tog jag vägen förbi H&M för att förbruka mina presentkort. Gjorde ett bra val faktiskt ock införskaffade mig lite nya träningskläder. Min karaktär suger gällande hälsan, så vad kan jag då inte öka motivationen med om inte en ny träningsoutfit som jag blev vid idag. Yeeeeey för rosa alltsååå. Så ett nytt linne, nya tights, nya strumpor avsedda för träning, ny sporttop, ny vattenflaska ock nya handskar. Allt med en rosa touch. Jädrar, vad det är jag som ställer klockan på fem imorn ock drar till gymmet alltsåå :D (y)
 
 
Några nyårslöften införskaffade? Jag ska bara jobba på min karaktär så att säga, hahah ;)
 
Mitt syfte igentligen med detta inlägg fick ingen mening, då jag faktiskt glömde bort det. men nu innan jag skulle ta ett kliv frammåt i denna fantastiska värld, så slog det mig att minnet var betydligt längre igår, men kanske stundvis bättre idag. Hur som helst, så beställde jag precis en grej, ni vet ju hur jag är, så får vi se hur det blir. Det handlar om mitt köksbord, men mer om det när jag fått hem prylarna.
 
exalterad.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0