Denna låten alltså! <3

 
 
 
 
 
Hyllningslåt som gruppen gjort till en av tjejerna som tog livet av sig ..... ! Texten sätter jag i hjärtat.
 
Imorn sätter jag shoppingförbud på mig själv fram tills söndag. Har så förbannat mycket saker hemma, men ändå så köper jag alltid det som jag är sugen på. Jag blir så trött på mig själv. Men nu har jag skrivit en matlista inför veckan. Om jag äter två hamburgare varje dag så kommer alla jävla burgers ta slut varjefall. Alltid en bra början. Nästa vecka blir det nog en korv-vecka, för det finns det också en massa av i min frys. Då ska vi inte tala om alla matlådor. Aja en sak i taget, hamburgsvecka på ingång, nämnde jag att jag började igår...
 
 
Nu närmar sig klockan nio, ock jag tänker faktiskt gå ock lägga mig runt den tiden :) Sömn är det som man ska unna sig mest av. Ock då om jag som vanligt går upp runt fem, så har jag ändå fått mina 8 sömntimmar.
 
Imorn är det fucking gymdags igen :) godnatt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0