Där var låten

 
 
 "vänlighet är den gyllene kedja av vilken samhället hålls ihop"
 
 
 
 
 
Oj, så mycket jag fått gjort idag. Det är fantastiskt! Om jag i dagsläget fortfarande kan räkna så är jag inne på min femte tvättmaskin. Den har snurrat hela dagen så att säga. Centrufrigreringen skakar om lägenheten rejält med andra ord.. Mitt förråd/extrarum har jag häpnadsväckande nog lyckats tömma idag, ock i helgen ska nog golvet försöka rivas...
 
Imorn planerar jag gym, solning, mat ock sedan kalas för storasyster som fyller 25. Det blir en såndär bra dag. Sedan hoppas jag innerligt att jag har ett paket att hämta ut. Dags att hitta någon fin klänning till den 24:e. En pryd fest, ock två så kallade nyblivna 25-åringar slår på stort ock höjer glasen för 50+fest tillsammans. Det innebär inte min guy-style med keps, utan det blir förhoppningsvis någon fin klänning. Om jag nu kan ha den som jag beställt så att säga. Hoppas verkligen att det ska gå bra :)
 
 
Bockar av dag 2 utan godis
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0