DAMMSUGARE

 
 
 
 
 
 
Idag har jag haft en riktig fikardag. Sånna dära dammsugare ni vet ;) Mmm, de har jag ätit några stycken av faktiskt. Känns ändå helt okeey. Jag är ju inte mer än människa.
 
Men jag började min morgon på gymmet. Körde bara några magövningar, sedan gick jag hem. Var inte alls motiverad att vara där, ock då som ni vet, så sparar jag min energi till något annat. Går in på tredje tvättmaskinen nu till exempel. Annars, så har mitt hår gått från en ful utväxt, till min vanliga färg igen. Så himla skönt. Imorn ska jag nog ta en sovmorgon om jag kan. Sedan ska jag sätta i guldslingorna (y) Kanske ska jag lyxa till det med räkfrossa ock lite vin närmare kvällen. Det är ju ändå jobbarhelg på ingång mitt i allt annat ståhej.
 
 
Men nu ska jag hoppa i mina raggsockar, mjukisbyxor ock min stickade polotröjja. Jag ska krypa ner i sängen, slå på en tecknad film ock njuta av kvällsmaten, som idag består av varma mackor ock en stor kopp te med massa honung.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0