MALIIN, DETTA KOMMER BLI BRA

 
 
Nu har jag anlänt hem efter en tur i skövde. Jag har bara hunnit tända i pannan. Nu ska jag leka lite med dagens shopping. Besökte ju Elgiganten, som jag skrev. Kollade upp priser på att laga min telefon, ock hur länge den skulle behöva vara på inlämning om mitt beslut så skulle bli. Men efter svaren jag fick, avböjde jag ock tänkte om helt enkelt. Nu sitter jag här ock väntar på att min nya mobil ska laddas upp till 100, så jag kan gå igenom alla funktioner :) Sedan ska jag styra över mot GPS:n som jag också köpte :) Spännande måndag. Ska försöka att inte glömma av pannan nu bara ;)
 
En Samsung Galaxy Note 4 6G fick det bli :) Tror på ett lyckligt liv tillsammans !
 
 

 

TomTom Go 50 GPS LMT
 
TomTom Go 50 GPS LMT (Västeuropa/Norden)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0