KROSSA ELLER KROSSAS

 
 
Såg att RIhanna-låts-inlägget tagit bort. Så jag kör en dubble. Den är ju så förbannat braaaaa!
 
 
 
 
Fyfan vilken fin söndag, nämnde jag det. (y)
 
Har ätit varannan timme, men jag har bara ätit braa mat, vilket känns som en väldigt bra start på februari. Folk tycker ju att jag tränar ganska mycket, vilket om jokern i leken ska pallra sig fram, är ett ganska överdrivet tyckande. Om jag är på gymmet, visst, men vem vet hur hårt jag kör? Såg en logga där det stod "jag tränar som en idiot, men det syns inte på min kropp". Den skulle jag kunna använda, ock folk skulle vara överrens. Allting vore lätt då, precis som när man var liten. Men kosten är bannemig så mycket viktigare, det har jag lärt mig över helgen. Har nog aldrig läst så mycket som jag gjort dessa dagar, men nu ska jag ge "the power of food" en chans :)
 
Jag har mina små ersättningar om sockersuget skulle sprinta.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0