EN VERKLIG DEJA VU

 
 
 
 
 
Om jag nu stavade rätt, men ah ni fattar.
Förra året när grannarna stack till Thailand, så laggade min mobil totally.
 
Igår när jag var på coop så var allt som det skulle. Men väl hemma runt halv elva, skärmen är svart. FAN. Det här med väckarklocka? Det här med att jag samtidigt inte kommer in i min bil? Att jag känner mig ganska begränsad förstår ni eller!? Hoppas på att få igång mobilen så fort som möjligt, men då vet ni varför ni kanske inte får tag på mig. Jävlar vad beroende man är av mobil, så jävla bortskämd. Synd att man märker det först när den lägger av. Uppskatta var det. Ock jag som skulle kolla på en snap från Malin när jag kom hem igårkväll. Den var säkert asakul, som vanligt. Kanske kan se det i något annat liv.
 
Jag som även var så duktig ock fotade matådan igår som jag lovade er. Det kommer så småningom. Stay tuned typ ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0