03:46

 
 
Godmorgon?
 
Har vaknat nu, ock tänker, att om det går, så håller jag mig vaken tills jag ska iväg till jobbet vid halv åtta. Jobbade igår kväll, så somnade väl för typ fyra timmar sedan. Men nu när jag vaknat av någon anledning så kan det vara bra att vara uppe, för annars blir man så satans trött. För två veckor sedan när jag jobbade helg, så vaknade jag också såhär tidigt när jag kom till mitt lördagspass, så då gick jag upp ock bakade bröd, men det var konstigt tyckte de flesta. Typ pensionärsvarning!
 
 
Hur som helst, igår även idag har jag så oerhört ont i mina ben alltså, en träningsvärk från himmelen är det som jag välkomnar. Igår på jobbet, så gjorde det fruktansvärt ont på framsidan av smalbenen, benhinnorna, i varje kliv jag tog. Jag intalade mig att det var träningsvärk ock ovana, men jag fick lite varningar om att vara försiktig när det kommer till benhinnorna, då det kan bli långdraget om man kör på, ock att smärtan kan bli mer extrem. Så vad som händer nu, är att jag måste köpa ett par nya joggingskor med ännu mjukare sula. Så hoppas jag på att det är det som är problemet när jag springer på asfalt. Vila nu idag ock imorgon, så får vi se hur det känns på måndag, men nya promenad-/löpskor skriver jag upp på min inköpslista :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0