DET KÄNNS ALLTID BRA ATT SKRATTA

 
 
 
 
 
En måndag efter en helg av jobb går mot sitt slut. Under helgens gång hann jag även med ett kalas för pappa, som blev himla trevligt. Kvällen bjöd på mat ock tårta, fina människor ock väldigt mycket skratt. Helt fantastiskt! Det är så himla kul att åka ut till fägre ock känna sig så avslappnad som man faktiskt blir.
 
Idag började min morgon med mys tillsammans med Mathilda ock Svea. Så himla härligt! Sedan bestod min dag av några timmars sömn innan jag tog tag i tvätten ock uppvärmning av denna kåk.
 
Imorn ska jag in ock kolla mitt blodtryck, så istället för att jobba 8-18.15 så går mitt pass mellan 9.15-14. Ett lyxpass helt klart. Nu ska jag titta på sverigequizen innan jag går ock lägger mig.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0