WE CAN MAKE IT

 
 
 
 
 

Imorse när jag "vaknade" så hade jag sådan förbaskad huvudvärk. Igår trodde jag ju att jag skulle somna, men tiden tickade iväg, det var så tydligt att jag nästan kunde höra varje slag, tick tack tick... Jag kunde inte somna... Klockan blev två, klockan blev tre sedan bestämde jag inte för att inte titta på klockan något mer. Gick upp vid fem, så jag kan erkänna att jag hann slumra till lite tack ock lov. Men satan, jag trodde nästan att jag var sjuk aka skulle bli sjuk. Ni vet när kroppen inte orkar. Då är det en fördel att man går upp tidigt, så man hinner bota både kropp ock knopp med lite alvedon. Så när jag kom till jobbet strax innan sju så kände jag mig helt o hållet braaaa! Nu har jag kommit hem ock det var nog bara en tillfällighet till dålig sömn. Men det har jag precis tagit igen efter att ha somnat i soffan i två timmar.
 
Nu har jag precis dragit tre avsnitt av how I met your mother. Men det blir nog några till (y)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0