VILKEN HÄRLIG DAG

 
 
 
 
 
 
Vilken fantastisk dag det har varit! Började med att tvätta bilen, sedan gjorde jag iordning en highfive-frukost med nybakat bröd, melon ock smoothie :) Smakade minst lika bra som man kan tro. Sedan gick jag ut ock la mig på playan. Playan för en småstadsbo kan även jämföras med en trasig stol i gruset. Men det var helt okey ändåå. Jag fick tillräckligt med d-vitamin innan jag gick innåt.
 
Nu har jag precis dammsugit av här hemma. Mattläggaren ska komma hit nu runt fyra ock kolla över mitt badrum, så får vi se vad utgången blir av det. Sedan ska jag laga mat, duscha ock kanske fixa naglarna. Får se vad klockan blir helt enkelt. Men jag ser mest fram emot att få laga mat. Tror att min middag idag kommer susa awesome. Planerar att slänga i ananas, banan ock jordnötter i en gryta med kyckling. Visst vattnas det i munnen på en (y)
 
 
Vissa val man gör är bättre än andra.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0