SÖNDAG

 
 
 
 
 
 
Igårkväll åkte jag, Therese ock Marie upp till Billingen ock spelade äventyrsgolf. Så mycket skratt alltsååå! Kanonbra banor, med en tendens av att hålet inte låg i bollens riktning allt för ofta. Det var svårt, svårare än vanligt, men kanske även roligare än vanligt? Hur som helst. Därefter så åkte vi ock köpte pizza ock slog oss ner hos Sara, ute på hennes balkong. En klockren avslutning på min jobbarhelg, ock vem är gladare? Känns så skönt att vara tillbaka på min ordinarietider på helgerna, så jag kan umgås med mina polers. Det är enda chansen jag kan umgås med dem, men då blir även mina jobbarhelger en gnutta bättre.
 
 
Som ni ser så är banorna ristade med sten, vilket innebär att bollen kunde (gjorde) studsa mot en kant ock åka bakåt likaväl som frammåt.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0