OM BLICKAR KAN TALA

 
 
 
 
 
 
Jag har så mycket kärlek till min hatt alltsåååå! Jag använder den konstant!
 
 
Igår jobbade jag mellan halv nio ock halv två. Rena semester-tiden om jag ska säga mitt. Gick jag hem vid halv två? Naee, men överraskande nog inte långt därefter. När jag gjort min beställning till fredag, så kändes allt så himla bra. På fredag får jag en fet leverans med exakt allting som jag ville ha. Så jag kunde gå därifrån med hjärtat på rätt plats i rätt takt.
 
Igårkväll kom Therese ock viktor hit. Vi bestämde oss för att gå till coop ock köpa mat för att sedan grilla. Jag menar, solen lyste ju ändå. Doften gjorde sitt, jag verkligen älskar doften när en grill tar fart.
Att hugga in? Joraaah, på sättet som jag åt på, kan man tro att jag var ett vilt djur. Jag kan erkänna att jag kände mig som ett även i sinnet. Men den grillade maten smakade så bra, ock jag var hungrig. Minst lika hungrig som jag var vid frukosttiden samma dag. Kan man tro att jag varit hungrig hela dagen? Mestadels av tiden så är jag faktiskt hungrig, förutom när jag är mätt. Jag skulle dö utan mat!
 
 
Nu kan man undra var jag gör vaken, eller? 02:12 står klockan på. Varför ska jag vakna nu för? Jag har fortfarande tid att sova! Men ett glas vatten ock en film så ska nog allt ordna upp sig.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0