HULA HOOP

 
 
 
Igår passade jag på att ta igen mig. Vissa gånger så vill man bara vara ensam. Anledningen denna gången var nog att jag känner att något virus kryper på mig. Så för att göra det bästa av situationen så handlade jag hem en massa gott att äta, som melon, vindruvor, prouisutto, grönsaker med dipp, ost ock kex ock sedan en glass.
 
 
 
 
 
Natten till idag sov jag enstaka timmar. Jag mådde lite halvbra, ock att sova var svårt att åstadkomma. Men denna dagen skulle bli bra när jag skulle möta upp madde i skövde för att shoppa ock gå på matfestivalen ock äta gott. Köpte inte så mycket denna gången, några rosa nagellack, 3 gardinstänger som jag ska ha till min garderob ock så lite presentpapper.
 
När jag sedan kom hem så satte jag på ett barnprogram från svtplay men somnade inom de första minutrarna. Så nu har jag sovit i fyra timmar. Kroppen sa emot helt enkelt. Min körtlar på sidan av halsen är ömma ock jag känner mig helt täppt, så något är inte som det ska. Men hur som helst, sålänge jag mår bra tills nästa helg, så är jag nöjd. Då har jag fått ledigt för att gå på dop ♥
 
 
Nu ska jag slå på en film ock äta lite ost ock kex innan jag avslutar denna lördag. Imorgon hoppas jag på att må en gnutta bättre, det vore skönt!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0