GLASS I STORA LASS

 
 
 
 
Min natt har varit ganska jobbig. Har inte kunnat sova många timmar, dessutom så har min kanin varit så sällskapssjuk så hon har ryckt i gallret konstant. Jag blev typ ledsen när jag insåg att jag inte orkade lägga energi på henne, usch allt var jobbigt, både igårkväll, inatt ock imorse.
 
Idag ska jag ta igen mig. Mår ganska dåligt faktiskt. Ska passa på att duscha, kanske en tre fyra gånger om så varmvattnet räcker. Imorn får jag nämligen besök av både rörmokare ock mattläggare, ock allt det som blivit klart i mitt badrum kommer åka ner igen ... Känns ganska jobbigt att de ska behöva göra om allting.
 
 
Imorn ska jag varjefall köpa mig en feber-termometer så får vi se om det avslöjar om det blir jobb eller inte i veckan ...
 
Nu ska jag äta glass till frukost, bara för att jag tycker lite synd om mig själv (a)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0