EN MENING GER FÖLJD TILL NÄSTA

 
 
Har länge letat efter en bra necessär, men jag har aldrig känt kärlek till någon. Imorse så googlade jag runt lite ock nu har jag hittad den perfekta, som även är påväg hem till mig. Sminket är ju en väldigt stor del av mig, ock en oerhört stor hobby. Folk säger dagligen "du är fin utan smink" "varför sminkar du dig så mycket" "har du fått 2 blåtiror" "varför går du upp så tidigt när du bara ska jobba" ja ni hör hur refränger går va? Men det är inte själva grejen, att jag gör det för eran skull. Det kallas hobby, ock jag trivs i det ock finner en viss ro av att sitta en timma ock bara lägga energi på mig själv. Så konstigt är det inte. Precis som att vissa gillar att sova, eller att någon annan måste gå igenom sitt insta-flöde det första de gör på morgonen.

Jobbet är ju faktiskt halva ens liv. För mig vore det precis som att jag skulle ha två lediga dagar, men bara njuta utav en. Jag tycker detta som jag skriver är ganska logiskt. Men som sagt, jag har ju inte slutat vara mig själv, tack ock lov, bara för att någon annan tycker att jag inte borde gå upp så tidigt för att fixa ordning mig! Det är inte mitt problem, det är mer deras!
 
Sådär, det var skönt att skriva av sig lite!
 
 
 
Den här är alltså påväg hem till mig (y)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0