ANTINGEN ÄR MAN OMTYCKT ELLER OCKSÅ INTE

 
 
Folk jagar likes som en annan jagar klockan. Jag tycker det är roligt att visa upp bilder, att ändra kvalitéten ock se hur fin den kan bli ock jag tycker det är kul att ta bilder, men sedan skiter jag ju fullständigt i vad alla andra tycker om den bilden, om jag får ett hjärta eller inte. Men ock andra sidan så har jag ju inte krigat mig upp på stegen heller så jag vet hur det faktiskt känns att få typ 100 klick, men jag tror inte jag skulle bli lyckligare för det, eller är det så? Man är inte bättre än man gör sig.
 
När man bara vill skriva något, utan att det igentligen spelar någon roll ..
 
 
Nu ska jag gå ock lägga mig i min helt genomtvättade säng :) Godnatt mina vänner!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0