AND I'M FEELING GOOD

 
 
Fan jag är på riktigt bra städar-humör idag :) Har tvättat rent sängkläderna, täcket ock kuddarna är tvättade, tv-rumsmattan är tvättad, filtarna i soffan är tvättade ock snart väntar den sista maskinen med kläder. Fan vad skönt det är ock bara gå igenom allting. Imorse tänkte jag bara på hur tråkigt det skulle bli att städa hela dagen, men det här går fan jävligt braaaaa alltsåååå =) !
 
 
Visst ni det att i Ulricehamn så har de aldrig sett någon med blå ögon förut ? Folk var helt hypade (?) Så mycket uppmärksamhet har jag aldrig fått för mina ögon förut, helt sjuuuukt!
 
 
Ne om man skulle ta en paus ock gå ut ock sola lite nu då :)
 

Dojjorna som står överst på min "wanted" list ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0