ÄLSKAR ATT STÄDA

 
 
 
Okeey, för att inte dra ut på det, rubriken var väl ändå att ta i?
 
Hur som helst, så är det exakt vad min morgon har bestått av. Men det har inte varit plågsamt. Har städat iordning i köksskåpen, ock kunde på så vis slänga bort en papp-påse ock en plastpåse med bara massa onödigheter... Minns förra året när jag skaffade mig en gymkort ock var helt ute på isen ock tog mig en rundtur. Jag läste massa-fitnesstidningar i hopp om att bli starkare. Att göra en mix av massa kataloger ock hemsidor för att inte tala om bloggar, så beställde jag proteinpulver efter proteinpulver, tusenlapparna bara rann ifrån mitt konto. Jag var trots en hel uppväxt av fotboll inte så vidare värst smart när det kom till hälsa ock allt därimellan. Att helt plötsligt tro att kroppsformen skulle ändras på bara en natt? Jag var urkorkad med andra ord. Blåst som en vind. Nu har jag bara enstaka pulver ock bcaa kvar i skåpen, sorter som faktiskt smakat bra till skillnad från där jag började. Köpte en burk, smakade skit, köpte en annan ock så var låten skriven. Det enda som saknas nu är att dra igång ock gymma igen. 5 månader har passerat ock jag har legat på den lataste sidan av dem alla. I dagsläget så fokuserar jag på en sak i taget. Jag har gett mig in på en prövning som heter duga. 50 dagar utan godis, läs godis nu ock inte socker över lag, det är vad jag siktar på. Så det kändes som en bra idé att rensa igenom skåpen!
 
 
Jag får helt enkelt byta ut godiset mot mera mat, jag älskar ju trots allt mat ♥ !
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0