11:40

 
 
God dag mitt herrskap.
 
Denna morgonen har jag ägnat mig åt att prova mina klänningar. Kunde rensa bort hälften av dem, så det får väl min mamma ock syster gå igenom om de känner för det. Hittade en rosa klänning som är så förbannat fin. Vet faktiskt inte varför jag köpte den, då den är alldeles för kort för mig, men antagligen för att den är så oerhört "söt". Lappen sitter kvar på den, ock jag är faktiskt inte beredd på att slänga den än. Jag tror faktiskt jag ska be Line prova den, för när jag tittar på klänningen så känns det som att den skulle passa Line ganska braa utséendemässigt. Hoppas bara att den inte är allt för stor. En prinsessklänning helt klart! ;)
 
 
Nu ska jag äta frukost, lite senare än vanligt, lite mer välförtjänt!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0