VAD GICK SNETT

 
 
 
 
 
Gick till gymmet ock tränade ben, fick träningsvärk i magen ..? Haha, ne det var nog från gårdagens pass.
 
Som sagt klockan har inte ens slagit tio, ock jag har redan kört ett pass på gymmet, svettades för tre kan man säga. Intalar mig själv att det är för jag är så satans varmblodig. Hur som helst. Jag har ätit frukost, startat en tvättmaskin ock tänt i pannan. Ska alldeles strax gå o duscha ock hoppa i min outfit för ledig tid, mjukisbyxor!
 
Får se vad jag gör med denna dag, ock denna helg! Det känns varjefall galet skönt att vara hemma ock inte ha något planerat, för då tar man bäst hand om tiden, varjefall jag.
 
 
Trevlig helg på er :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0