TACK VIKTOR !

 
 
Hade finbesök över påskafton ock då passade Viktor på att ta sig en titt på min dator. Ock när de lämnade min håla, runt tio, så lämnade de den gott. Hokus pokus, nu fungerar ljudet igen. Jädrar vad duktig han är. Muchoo fint! Nu blir det nog så att jag bara lämnar tillbaka Lenovon ock väntar med att skaffa mig en ny :) Fan vad skönt! Ljudet var ju det enda som hade ballat ur, men nu när han kunde fixa det, så kan jag lika gärna ha kvar denna så långt det går. Det blev ju en helt okey summa ändå på högtalarna, kameran ock kaffemaskinen bara..
 
Hoppas ni tar vara på eran måndag på bästa sätt :)
 
 
 
Jag åt en förbannat fin frukost idag ♥
Frukosten är för mig, det godaste ock viktigaste på hela dagen,
så då gillar jag att lyxa till det litegranna, då har jag även med stor marginal, ett hopp om en bra dag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0