SUNDAY MORNING

 
 
 
Kan ni gissa hur jag började min morgon ? Eller ni behöver inte, jag gick till gymmet.
 
 
 
 
 
Jag gick ock köpte godis igår, eftersom jag hade en ledig lördag, ock planerade att spendera den framför gladiatorerna. Det var fin, ända tills jag ätit upp allting. Då mådde jag helt sjukt dåligt. Satt på toalett-golvet i säkert en halvtimma, men som vanligt... Jag kan inte bli av med smärtan. Det är nästan så att jag önskar att jag kunde åka på maginfluensa, bara för att rensa kroppen lite. Ni tycker säkert att jag är en galenpanna nu, men då får ni tycka det :)
 
 
Idag ska jag i vanlig ordning, tvätta träningskläderna, vattna blommorna ock dammsuga av lite granna. En ganska slapp söndag. Det är synd att det blåser storm utanför, annars hade jag mer än gärna gått ut ock tvättat bilen också (y). Dessa jävla fiskmåsar till att skita på bilen alltsååå ....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0