ONE HEART

 
 
 
 
 
 
Idag gjorde jag ett kort-pass mellan 8-14 på coop, sedan tog jag mitt pick o pack ock åkte till skövde. Skulle bland annat flytta över abonnemanget, men då såklart så var jag där en dag för tidigt, så jag får ta det nästa vecka när jag har ännu ett ärende till skövde. Men det är lite mer hemligt, så det släpper vi där!
 
 
 
Jag passade även på att köpa en ny flaska brush-cleaner. Den har varit slut ett bra tag här hemma hos mig, ock det resulterar i att det blir oerhört rörigt på min sminkbord. Så nu planerar jag storstädning där på torsdag (y) Lite av en "can't wait" känsla faktiskt. En riktigt bra produkt må jag säga! Speciellt om man, som jag är beroende av penslar till sminket, för att slippa alla tusen bakterier som händerna annars lämnar kvar. Jag tog även svängen förbi H&M ock gick därifrån, skapligt glad med fyra nya plagg i påsen.
 
Sedan hämtade jag även ut ett paket, som innehöll en efterlängtad möbel, en så kallad trådstol döper jag det till här ock nu. Så jävla vacker tycker jag att den är, aaaah jag blir helt till mig när jag tittar på den, typ :) Att man kan må så bra av prylar alltsååå. Satan vad jag älskar att inreda! :D
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0