LITE AV INGET

 
 
 
Har precis hoppat i min pyjamas ock intagit soffläge. Avnjuter en kopp kamomillte ock njuter av de sista timmarna av denna fantastiska helg. Älskar att krypa upp i soffan med sköna kläder på, likt en pyjamas. Det får en att känna av barndomen på nytt. Då allt var en dans på rosor ock man inte föstod bättre, haha.
 
Jag är hungrig, som en varg, som alltid. Men jag ska försöka att inte äta efter åtta denna veckan. Eftersom jag numera går o lägger mig ganska tidigt på kvällarna, så känns det bara ovärt att äta precis innan man ska sova. Visst, när man jobbar sent ock är hemma runt halv elva, då brukar det bli några mackor. Men då har man inte ätit på över sex timmar, så då kan man behöva fylla på skafferiet. Dessutom så varvas man ned lite lättare ock somnar gudomligt med mat i magen. Men anledningen till att jag vill undvika att äta för sent är för desto hungrigare är jag när jag vaknar. Ock med mitt schema, så är det jobbigt att vara hungrig när man vaknar när jag inte äter frukost förrän vid tio, oftast. Det är inte pga viktminskning. Har man vägt samma i sex år, så inser man att man är skapt som man är, det enda som man kanske kan ändra är kroppsformen.
Det är mitt mål! Men det är därför jag går till gymmet, även om jag känner att det inte alls gör någon nytta. Men då får jag iallafall (förhoppningsvis) lite mer ork i vardagen. Alltid något att smälla high five på !
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0