JAG DÖR, VAD SNYGGT !

 
 
Nu har jag bestämt mig ! Alla vet ju vad jag har för planer på tatueringarna på armarna, ock att det kommer bli endel, men nu har jag även bestämt mig för att tatuera mig på låren också. Jag tror att det kan vara en lösning. Aaaah, jag vill typ tatuera mig nu, JUST PRECIS NU! Men ekonomin tillåter inte det. Önskar jag kunde jobba mer, så man kan börja spara till saker som man verkligen vill göra. Men det som jag vill göra på armarna, det kommer jag göra, men det bråskar inte så mycket, utan det kan jag ta lite som det kommer. Men på låret aka låren, det skulle jag gärna vilja göra såfort som möjligt... (y)
Så sjukt jävla snyggt alltsåååå !
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0