I WAS CREATED IN LOVE

 
AND IN LOVE, I HOPE TO DIE
 
 
 
 
 
finaste blomman
 
 
Det här man att man ska fylla år, varenda år.. Jag gillar ju inte att bli bortskämt med massa prylar :P Tycker att ett kalas är mer än att man ska få en massa saker. Att äta god mat, tårtor ock kakor ock bara ha det allmänt mysigt tillsammans med folk som betyder någonting. Det är det finaste man kan få, tid tillsammans!
 
Det är så många som frågar vad jag önskar mig. Jag vet ju en massa saker som jag vill köpa, men jag vet ju även exakt hur den prylen ska se ut. Eftersom jag vet i vilken stil jag vill inreda mitt hem. Men jag har ju i stort sett fyllt min lägenhet. Den enda ändring jag vill göra i en snar framtid är i köket. Men den summa på det resultatet i möbler som jag vill ha... Det får vänta något år... För nu planerar jag att unna mig personlig lyx på Hairfree & Beauty i skövde. Det är vad mina överblivna småsummor går till just nu.
 
 
Hur som helst, jag satte precis upp en liten tapet i hallen. Ska strax mäta ut vart jag ska sätta två tavellister i köket, sedan ska jag mäta en skiva som jag behöver kapa några centimeter. Som därefter också ska upp i köket tillsammans med en annan skiva. Så mycket att pyssla med alltsååå :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0