GEL

 
 
Fick mycket uträttat i Skövde idag. Efter mitt möte, så tog jag svängen mot elins ock mötte upp Therese för en sen frukost aka fika. Så fick jag lätta lite på hjärtat, bäästa syster liksom! Sedan gick jag o provade mina fötter. Så nu vet jag vilken sorts sko som jag ska köpa, femtonhundra bara .... huaaaa!
Sedan vill jag ju att de ska vara lite snygga också, såklart ! :)
 
GEL-NIMBUS 17 löparsko Vit/Rosa/Gul
Iallafall, imorn kommer matt-sättar-killarna hit igen, ock det passar ju lagom när jag är ledig från coop. Jag har dock oerhört mycket på schemat, som vanligt :) Men det är bara bra det :) Nu har jag intagit soffläge. Ska rulla ett par filmer, dricka cappuccino ock bara cirkulera i min egna värld. Så pallrar vi oss upp imorn bitti, pigga ock glada.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0