FÖDELSEDAG

 
 
 
 
I dagens läge är det sällan man firar sin födelsedag på den stora dagen. Så är det varjefall för min del. Antingen jobbar jag eller någon annan i familjen. Så i utbyte mot presenter, tårta, god mat ock sällskap. Så har min dag bestått av gymtid, jag har tvättat bilen, städat ur bilen, ätit husmanskost, varit på tippen ock återvinningsstationen ock skruvat upp mina hyllor i köket. Vad som återstår av dagen är att vattna blommorna, diska ock skriva inköpslista :) Men jag unnade mig faktiskt några chokladbollar, som jag helt enkelt tyckte att jag var värd!
 
 
Känns helt okeey ändåå. Kalasen blir någon annan dag. Har varjefall bestämt att jag ska bjuda mamma o Göran på mat ock tårta på fredag innan jag o mamma pyser till afterwork! Så får vi träffa pappa, helen ock syskonen en annan dag.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0