Someone out there

 
 
Godmorgon :) då var min lediga helg här, det är fredag ock klockan är halv sex. Ska börja min dag med ett magpass på gymmet, ska bara vänta på att det ska ljusna lite först ;) Sedan ska jag försöka städa av lite här hemma. Utöver det så blir det kalas för Fredrik som fyllde år igår. Det ska bli riktigt trevligt :D
 
Såhär såg jag ut i onsdags. Igår kom det in en kund som sett mig på min promenad hem från jobbet i onsdags. Då såg jag ut som bilden nedan. Replikerna löd "Såg dig igår, du såg ut som en riktig cowboy-brud" haha schyyysta kommentarer man får imellanåt. Igår var det inne en som sa " Nu saknas det bara en fjäder så ser du ut som en indian". Hahah är det komplingmanger mån tro?
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0