Skepp..

 
 
Sitter med en ansiktsmask ock väntar på att timglaset ska rinna ut. Fotboll i bakgrunden under tiden som jag fixar mina naglar är också en del av kvällens projekt. Dock väldigt simpelt denna gång, eftersom klockan var mer än förväntat. Men jag ska ju ändå bara jobba denna helgen.
 
Fan zlatan briljerar, som alltid, ock jag kommer inte kunna se klart matchen vilket skär lite i hjärtat, men har man legat vaken en hel natt så förstår man vad jag pratar om.
 
Hur som helst, denna jobbarhelgen känns som en dans på rosor, jobbar bara dagtider istället för mina kvällar, så den ska nog komma som gå lika fort (y)
 
Nu ska jag borsta tänderna, göra min dagliga ansiktskur ock därefter krypa ner i min säng. Nytvättade sängkläder ock nästan all-clean lägenhet (lite saker kvar bara). Räknar med en kunglig sömn :) 
...Ohoj
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0