Huvudvärk pga sömnbrist

 
 
Ni vet när man vaknar ock antar att klockan inte är riktigt så mycket att man måste pallra sig upp, så man undviker helt o hållet att kolla på klockan. Det har varken ljusnat ock man vet att det säkert är en timma kvar innan klockan ringer. Så har alla dessa nätter under denna veckan varit. Så då har man legat ock dragit sig i hopp om att somna om utan vidare resultat. Efter tristess ock sömnbrist slänger man en blick mot klockan, 01.12 typ, baaaaaam ... Alltså något är galet. Känner mig trött, men kan inte somna. Nätterna känns oändliga. Varje natt har jag tänkt på saker att göra istället, men att dra igång ock diska 02.17 känns inte som jag borde prioritera det. Men nu drog jag igång datan, tänker läsa runt lite på nätet, så får vi se. Nu börjar jag släppa greppet om en önskad sömn. Klockan ringer om 2 timmar, så då kan jag lika gärna vara vaken... Hoppas ni andra sover bättre!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0