Hujedamig

 
 
Detta är ingen bra morgon minsann.. Jobbade igårkväll, ock eftersom ica hade inventering så stänger de deras butik, vilket motsvarar dubbelt så mycket folk hos oss. En hektiskt kväll helt enkelt. Det är stressigt i vanliga fall, även om många inte vågar tro att fallet är så. Igår var det kassa hela kvällen!
Inatt har jag inte sovit av många anledningar, som jag inte tänker ta upp här. Så nu sitter huvudvärken i, jag mår illa, men ska alldeles strax dra iväg ock öppna coop. Usch, detta blir en lång dag. När jag slutar vid 18.15, så är det enbart soffhäng ock ta igen sig, ock sedan gå ock lägga sig tidigt.
 
 
Hoppas ni får en bra dag. Jag kommer kämpa med att hålla humöret uppe under mitt 10-timmars pass!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0