Heroes

 
 
 
 
 
 
 

Har en baktanke om att jag kan förvåna många just nu, men det har varit så jävla mycket prat om böcker det senaste från alla håll, så nu har jag tagit mitt förnuft till fånga, ock även jag införskaffat mig en jävla bok, nämligen ego woman. Läste överraskande nog på baksidan ock föll ganska pladast med huvudet före, ock kände hur mycket den boken tilltalade mig med de få bokstäver från sammanfattningen. Min tanke är väl att kunna ha ett harmonisk läge imellanåt. När alla säger hur skönt det är att bara "stänga av omvärlden", då kände jag att det kanske kunde vara något som jag faktiskt kan behöva. Så nu har jag öppnat upp mina ögon, ock tänker ge detta "nöje" en chans.
Insåg dock att det fanns en första bok; ego girl. Så nu vettitusan alltså, någon som vet om ego woman är en uppföljare? Ääh jag kommer nog börja läsa woman ändå. Att vänta är inget för mig...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0