Välkomnar nya veckan :)

 
 
 
 
 
Idag har varit en bra dag. Började min morgon med en ringsignal som heter duga. Klockan fyra var jag uppe ock skrev en to-do-lista. Allt för att underlätta min dag. Sedan vid sju tog jag en sväng till gymmet för ett benpass, dock var min styrka i kroppen inte den bästa idag, kanske var jag på andra tankar. När passet var klart tog jag räcerbiken till coop ock handlade frukost. Sedan har jag träffat en polare, städat sovrummet, bäddat rent i sängen, inte förtärt något godis, men jag har varit allmänt pigg över lag. TACK! Men undervattenströmmen tar fart, att drunka just nu finns inte ens på världskartan. Även om jag upplevde en katastrof när jag skulle tvätta mitt duntäcke... Fyfan, tur att Göran var hemma. Att vrida ur några liter vatten ur ett tjockt jävla duntäcke hör nämligen till.... Nu blir det jobb några dagar innan jag firar ledig helg, efterlängtat! :)
 
Här nedan kommer några saker som står på inköpslistan för tillfället. Har en tv-bänk som den nedan, men ska införskaffa mig en likadan till. Den var så förbannat smidig ock kul att bygga ihop ...Right?! Ock tavlan över Paris, gotta like!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0