Vem äger fjädern som kittlar i min hals?

 
 
 
 
 
 
Då var det bara fredagspasset kvar för denna veckan. LYX!
 
 
Idag har jag gått på alvedon för att orka 10-timmars passet på jobbet. Jag känner mig helt okey, men väldigt, opepp, ock hör som en skata. Men det bir vändning på det. Imorn ska jag ta mig till gymmet, så länge jag inte vaknar med halsont eller feber :) Sedan ska jag upp på vinden ock hämta alla julesaker (y) mysigt ska det bli med första advent minsann :)
 
Jaja, jag ringde pappa förut ock sa grattis, då den stora dagen är idag. Hade några ytterlilgare frågetecken angående helgen, men min syster ringde 5 sekunder innan mig, så han skulle ringa upp mig när de pratat klart, men nu vettitusan alltså hur mycket de hade att prata om. Det var två timmar sedan som det började, ock jag känner att jag snart behöver gå o lägga mig, då jag jobbade kväll igår ock morgon idag. Försov mig ett par timmar, men hann ändå till min starttid imorse, tack o lov. Fick även sällskap av mina favorit-sjätte-klassare när jag skulle stänga fisken. Väldigt kul att de är så trevliga ock charmiga de där små killarna, haha :)
 
Nee, nu ska jag slörpla i mig den sista oboýen ock sedan tvätta bort sminket ock gå o sova.
 
Godnatt alla fina :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0