löningsfredag, hurrah!

 
 
 
 
 
Usch, idag var jag oerhört trött imorse. Skulle igentligen gått till gymmet, eftersom jag jobbade extra i onsdags ock missade den tiden, men om jag är trött ock inte känner för att gå dit, då gör jag inte det. Känslan är viktigast! Gjorde istället en ansiktsmask ock kollade på barnprogram. Nu ska jag förbereda frukost ock sedan koppla av lite. Ta igen gårdagens big brother bland annat. Sedan är nog klockan så pass att det är dags att fixa ordning mig ock laga mat innan det är jobbdags klockan 15-22.15. Sedan börjar jag 08.00 imorn, så trevlig helg på er allesammans :)
 
Btw, slutsålt till premiären av hunger games, the mockingjay part 1, den 19:e november. Känns ju fint att en av platserna är mina. Hogaa, vad jag längtar till onsdag :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0