Jag gick ut för att leta efter mig själv

 
 
Denna måndagen har tagit ut sin rätt. Jag har städat av här hemma, bäddat rent i sängen, tvättat, ringt en massa telefonsamtal ock ätit lyxmat i form av klyftpotatis. Nu sitter jag här rätt off i soffan ock dricker glögg :) Jag mår så att säga.
 
Imorn står jobb på schemat, sedan ska jag göra ett break ock ta mig till gynekologen på cellprovskontroll. Har inga större tankar eller funderingar, men det kanske dyker upp på vägen mot mariestad. Sedan pallrar jag mig tillbaka till coop igen ock gör nytta till 18.15.
 
Var helt inställd på att jag skulle besiktiga min bil nu i höst, men det var först när bilen är fem år gammal som det ska göras varje år. Så då behöver jag inte tänka på det förrän augusti nästa år, tack! Nu ska jag slå mig ner framför ensam mamma söker innan jag slutar mina ögon för denna afton.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0