Idol-lisa alltsååå! Fyfan såå grymt!

 
 
 
 
 
En fin helg har passerat. Hade en mysig fredag med vin, fotbad ock idol. Precis som jag ville ha det. Sedan fick jag finfrämmat på lördag till söndag :) Ock igårkväll var det kalas för mamma :) En bättre helg behöver jag inte sträva efter, utropstecken
 
Nu tar vi nya tag för veckan. Kan vara så pass att en förkylning smyger sig intill, ock försöker inkräkta på mitt revir. Men den ska nog inte få något större övertag. Utöver det så blir det en slapp jobbvecka, då jag har satt semester på lördag ock söndag, ock på mina lediga dagar ska jag hämta mina julgrejjer på vinden, ock så blir det nagelfix senare i veckan, så det håller sig till pappas 50-års fest som äger rum på lördag :)
 
 
Nu ska jag förbereda mig för kvällsjobb :) kaboooom
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0