För alla gånger som ni sa

 
 
 
 
 
 
 
Igår var en lång ock helt fantastisk dag. Jag började min morgon med att åka till skövde för att byta till vinterdäck på Bilia. Sedan svängde jag förbi en vän innan jag styrde hemmåt ock inväntade Therese ock Viktor. Det så kallade sällskapet som skulle gå till Örebro för en heldag i City. Först Ikea ock sedan Marieberg ock så klockade vi tiden till fem ock begav oss i ett nollgradigt sverige hem till stora staden T ock jag lekte julafton. Det blev bara en massa guoa inredningsprylar, ljus ock sånt där som faller årstiden rätt. Jag är dönöjd med allt, ock att ha en inre syn på hur jag ville att mitt tv-rum skulle se ut, gjorde den yttre synen helt bomb av resultatet som blev precis som jag tänkt mig. SMAILIIN LER! :) Nu har jag kommit så pass att klockan slagit sju, fortfarande fredag ock vi beger oss till Mathilda ock Fredrik för en himla massa gosemys, galet mycket smail, ock så raggarludde puff. Maten var himmelsk, förrätten var underbar, efterrätten var fantastisk, vinet ock champagnen fick smaklökarna att ljubla ock det 12 mannade sällskapet satt som en smäck. Det var längesedan vi var så samlade med ändå så urballade... TYP GOAL! Eller var det bara jag.. :)
 
 
Mitt uppdaterade tv-rum får mig att må bra :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0