Beautyyy

 
 
 
 
 
 
 
Var tvungen att beställa värmeskydd, mascara ock puder. Det är något som jag prioriterar. Så nu är det påväg hem till mig. Brukar alltid variera mig när det kommer till värmeskydd, ock har en tendens att beställa en tre fyra stycken varje gång, för att slippa beställa det så ofta. Matrix värmeskydd är en produkt som alltid brukar joina shoppingbagen, men inte denna gången. Nu testar jag Moroccanoil värmeskydd. Har det serumet/oljan, ock det är superbra ock doftar gudomligt. Sedan ska jag testa Amikas värmeskydd. Det ska också dofta gott, ock det är något som jag verkligen uppskattar så länge det uppfyller mina krav, funktionsmässigt.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0