05:54

 
 
 
 
 
Godmorgon :) Igår hade jag en så förbannat effektiv dag. Det var längesedan som jag fick så mycket gjort på en söndag, om jag ska sätta mig själv på den utsatta pallen. Började min morgon med lite barnprogram, sedan fick jag nog ock skrev en lista på saker som jag borde göra, så tog jag en sak i taget. Började med att åka till återvinningen med hela kofforten full, sedan handlade jag när jag ändå var ute ock flängde.
Tvättade av mina sommardäck, gnuggade som ett as i fäljarna, så nu jädrar är de fina inför våren men det tog allt ett par timmar.. Sedan gick jag in ock bakade bröd inför veckan, lagade fyra olika maträtter ock la in i matlådor, ock därefter kopplade jag av med lite ed sheeran, vin ock godis. Så nu känns det väldigt bra inför veckan, som mestadels består av jobb.
 
Nu har klockan passerat sex, så jag ska alldeles strax pallra mig till gymmet. Sedan ska jag hålla min standard, ock göra måndagens to-do. Vattna, bädda rent, fixa naglarna ock sedan blir det jobb ikväll :) En oerhört lugn ock skön måndag :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0