The day you left me behind the story

 
 
 
 
Har precis varit på gymmet ock kört lite armar :) Finns inte så jättemycket att göra men de fyra maskiner som finns körde jag :) Så lite styrka gav det förhoppningsvis. Igår svackade jag ner i gropen igen, gick igenom lite saker som trycker ner mig, så nu ska det nog vara över hoppas jag! :) Men jag har en dille på att om jag mår dåligt, så stoppar jag i mig massa onyttigt. Så igår fick det vara lördag för min del, åt både godis ock friterat... Skammen i bakfickan alltså!
 
Hur som, idag är jag ledig :) Ska alldeles strax äta frukost, sedan är det städdags idag igeeeen ..! :)
Kör lite Pia Mia på spotify denna morgontimma, funkar helt okeey! Men när grannarna har vaknat ska jag dra på dunket på riktigt ock få igång energin så jag orkar städa!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0