miss movin' on

 
 
Godmorgon :) vaknade vid sex ock steg upp med en gång. Har varit bort till återvinningsstationen med massa tidningar ock annat skit. förstår inte grejjen med att jag sparat massa tidningar, typ veckorevyn från typ fyra år tillbaka. Snacka om onödigt igentligen, men tyvärr inser man det först när man slängt det...
 
Nu ska jag fixa ordning frukost, sedan blir det en tur bort till coop ock köpa något fint till mamma eftersom att det är mors dag idag :) Mamma har varit i tyskland i helgen, så först tänkte jag göra ordning mat ock bjuda på när hon kommer hem, men sedan har jag bestämt att jag ska till skövde i eftermiddag ock umgås med mina polers, dra på bio bland annat, så då försvann endel av tiden.
 
Jamen joo, denna söndagen blir nog ganska braaa, dessutom är jag ju ledig imorn med (y) yeeeeeeey!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0