Hatar att klaga men ibland måste man ...

 
 
Världens segaste lördag, kunde varit söndag till o med, men skönt är väl det att jag har en dag till ledigt, för idag har man ju inte fått mycket gjort.....Men nu tänkte jag faktiskt försöka göra något vettigt, efter alldeles för många timmar framför datan...Har en del tvätt att ta hand om, men att bara se regnet falla utanför fönstret får mig också att bara vilja falla. Jag som vaknade med sådan energi, sen började det regna, ock då tog man rutschkanan ner med en gång... Baaaaam
 
 
Knäpper en öl, slänger på mig en partyoutfit, skruvar upp volymen ock hoppas på energitillförsel kabooom bara, that's it, come to mamaaaaaaa nuu!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0