happy home

 
 
 

Idag var det kämpigt på gymmet, fett varmt ock allmänt flåsigt! Men jag gjorde milen ock gick med huvudet högt därifrån :) Nu har jag ätit lite godis, en påse dadlar ock vilat en liten stund. Väntar på att pappa ska ringa angående en bil, lalala ..... :D Har hittat en, lite dyrare än planerat, men förhoppningsvis en riktigt bra bil :) Men då gäller det att planera ekonomin, så man får det att gå runt varje månad. Gaaaaah, jag vill bara åka o titta på den med verkliga ögon! Varför denna exaltation (?) haha exalterade böjningsfasen kan jag nog inte :P
 
Hur som helst, sålänge ingen annan springer o kastar pengar runt om sig, så kanske jag har en chans att den blir min. Hoppas hoppas hoppas :) Ska nog, om allt går som det ska, åka o titta på den i nästa vecka förhoppningsvis :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0